Targuri si conferinte

Targuri si conferinte

    Participarea la târguri şi expoziţii naţionale şiinternaţionale este o ocazie excelentă de a întemeia noi relaţii deafaceri, de a îmbunătăţi imaginea firmei sau de a prezenta activitateaşi produsele firmei celor interesaţi.

   Spre deosebire de publicitatea tradiţională (ATL),evenimentele PR, respectiv expoziţiile şi târgurile constituie oexperienţă mult mai personală, deoarece în acest mod este posibil ca săinfluenţăm clienţii prin aproape toate simţurile, în acelaşi timp. Demulte ori există posibilitatea de a încerca efectiv produsul sauserviciul.

De ce participaţi la expoziţii?

   Introducerea de noi produse pe piaţă, cunoaşterea unor noi pieţe, analiza concurenţei, dezvoltarea bazelor de date, dezvoltarea relaţiilor comerciale, obţinerea de noi comenzi, dezvoltare brand sunt doar câteva din motivele pentru care o firmă alege să participe la târguri şi expoziţii.

   Prezentarea produselor la târguri şi expoziţiiinternaţionale pentru a găsi noi pieţe de desfacere reprezintă undomeniu important al fondurilor nerambursabile. Ceea mai important linie de finanţare în domeniul marketingului este finanţarea pentru participarea firmelor cu stand propriu la conferinţe şi expoziţii internaţionale.

   Activităţile şi cheltuielile de marketing sunt eligibile în cadrul mai multor linii de finanţare, în majoritatea cazurilor fiind activităţi anexe, facultative sau obligatorii.În orice domeniu se pot include, în cadrul proiectului, cheltuielilecu promovarea, dar nu sunt neaparat considerate cheltuieli eligibile, deaceea plăţile făcute de solicitant trebuie integrate.

De reţinut! 
- Participarea la conferinţe şi expoziţii este finanţată doar cu stand propriu;
- Se finanţează cheltuielile de deplasare, cazare,materiale promoţionale, realizare site web necesar participării la conferinţe / expoziţii;
- Se acceptă un calendar pe o perioadă de 2 ani cutoate expoziţiile, târgurile, conferinţele la care solicitantul vrea săparticipe ca expozant.