Confidentialitate

Politica de confidentialitate

Această Politică deConfidentialitate definește modul în care noi, ABS Consulting SRL, colectăm, stocăm și utilizăm datele dvs. personale când accesați sau interacționați cu website-ul nostru www.absconsulting.ro, și de unde obținem sau colectăm datele dvs.
​Această Politică de Confidențialitate este aplicabilă din data de 24.05.2018.
  ​Cuprins

​• Rezumat

• Detalii despre compania noastră

• Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru

• Ce informații colectăm când ne contactați

• Cum colectăm informații despre dvs. de la părți terțe

• Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.

• Durata stocării datelor dvs.

• Securizarea informațiilor dvs.

• Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European

• Drepturile dvs. asupra datelor personale

• Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri

• Date personale sensibile

• Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

• Confidențialitatea minorilor

Rezumat
Aceasta secțiune rezumă modul încare obținem, stocăm și utilizăm datele dvs. Acest sumar are ca scop doarfurnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidențialitate.Secțiunea aceasta nu este o descriere completa și este necesară citireacapitolelor adiționale prezente în acest document pentru completări.

• Operatorul de date: ABS Consulting

• Cum colectăm sau obțineminformații despre dvs.:

Când furnizați datele respective(ex: prin contactarea noastră)

• Ce informații colectăm: nume șiadresă de email

• Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta și pentru a procesa comenzile pe care le plasați pe site-ul nostru), pentru a neîndeplini obligațiile contractuale pentru a analiza utilizarea de către dvs. a site-ului nostru

• Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terte: nu dezvăluim detaliile dvs. unor părți terțe înafara respectării oricărei obligații contractuale față de dvs.

• Datele utilizatorilor sunt vândute către părți terțe? (în alte cazuri în afară de vânzarea sau cumpararea afacerii/companiei): Nu

• Cât timp sunt stocate informatiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, în funcție de obligațiile noastre legale(ex. pentru a menține arhive contabile), sau orice altă bază legală pentru folosirea informațiilor (ex: consimțământ, obligații contractuale, interese legitime). Informații despre perioade specifice de stocare a datelor utilizatorilor se afla in secțiunea Durata stocării datelor dvs.

• Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate, criptarea transferurilor de date către și dela serverele noastre utilizând tehnologia SSL/TLS, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar, criptarea email-urilor și criptare la nivel de end-point.

• Folosirea de cookie-uri: folosim cookie-uri pe website-ul nostru. Pentru detalii cititi Politica de cookie-uri.

• Transferarea datelor dvs.personale în afara Spațiului Economic European: vă vom transfera datelepersonale în afara Spațiului Economic European doar dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege.

• Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate și de profilare: noi nu utilizăm procese de luare de decizii automate sau de profilare.

• Drepturile dvs. în legătură cudatele dvs. personale

  • aveti dreptul de a accesa datele dvs. și a primi informații despre utilizarea acestora
  • aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor
  • aveti dreptul de a cere ștergerea datelor
  • aveti dreptul de a restricționa utilizarea datelor
  • aveti dreptul de a primi datele într-un format portabil
  • aveti dreptul de a vă opune prelucrarii datelor dvs.
  • aveti dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.
  • aveti dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere

• Informații personale sensibile:noi nu intenționăm să colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit "date personale sensibile". Vă rugăm să nu trimiteți informații personale sensibile despre dvs.Pentru mai multe informații, consultați secțiunea principală intitulată "Informații personale sensibile".

Detaliile noastre

Operatorul de date cu privire la site-ul nostru este: ABS Consulting SRL din România. Adresa: str. Mr. GheorgheManoiu nr. 2

​Puteți contacta operatorul de date scriind la adresa de e-mail: Office@absconsulting.ro sau la tel: +40748266616.

Dacă aveți întrebări cuprivire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați operatorul de date.

Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru

Colectăm și folosim informațiile dela vizitatorii site-ului web în conformitate cu această secțiune și cusecțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale datelor dvs.

Informații despre log-ul serverului Web

​Utilizăm platforma WIX pentru a găzdui site-ul nostru web.   

 Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Noi nu colectăm și stocăm log-urile serverului.

 ​Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale informațiilor dvs.

E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare:este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul deangajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b)din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs.înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Formular de contact

Când ne contactați utilizând formularul de contact, colectăm adresa de email. De asemenea, colectăm oricealte informații pe care ni le furnizați atunci când completați formularul decontact.

Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veți putea trimite formularul de contact și nu vom primi solicitarea dvs.

Temeiul juridic pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a răspundela întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare:este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b)din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs.înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați întimpul conversației cu noi.

Noi nu înregistrăm apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspundela întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare:este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul deangajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b)din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs.înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Transferul și stocarea informațiilor dvs.

Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate decătre furnizorul nostru de servicii telefonice Digi Romania. Politica de confidențialitate a sa este disponibilă aici: https://www.digiromania.ro/termeni-legali

Poșta

Dacă ne contactați prin poștă, vomcolecta toate informațiile pe care ni le furnizați în orice comunicări poștale pe care ni le trimiteți.

Temeiul legal pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidențeicorespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare:este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b)din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs.înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informații colectate sau obținute de la terți

Această secțiune stabilește modul încare obținem sau colectăm informații despre dvs. prin intermediul terților.

Informații primite de la terți

În general, noi nu primim informații despre dvs. de la terți.

Dacă primim informații despre dvs.din greșeală

Dacă primim din greșeală informații despre dvs. de la o parte terță și/sau nu avem o bază legală pentru prelucrarea acestor informații, vom șterge informațiile dvs.

Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.

Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice altescopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs.furnizorilor de servicii

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru. Aceștia sunt:

Furnizorii noștri de servicii sunt localizați în România.

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri și servicii de la noi.

Temeiul juridic pentru prelucrare:interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât încazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare:este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cerereadvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să  partajăm informații cufurnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ațisolicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale

Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă

Dacă supectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică saudacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față deterți.

În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda). 

În legătură cu aplicarea sauaplicarea potențială a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem în temeiul dreptului de autor sau dreptului delictual).

Temeiul legal pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică

Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cuo parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continuă alegilor, reglementărilor și altor cerințe legale

Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești saua unei citații, dacă primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).

Temeiul juridic pentru prelucrare:interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrateîn cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.

Durata stocării datelor dvs.

Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Perioade de retentie

Log-uri de server: nu păstrăm informațiilog-urile serverului.

Informații privind cererile deoferte plasate: atunci când plasați o cerere de ofertă, păstrăm aceste informații timp de 5 ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.

Corespondență: atunci când faceți ocerere sau ne contactați din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de contact sau telefonic, vom păstra informațiile dvs.atâta timp cât este necesar să răspundem pentru a rezolva cererea dvs. și pentru următoarele 12 luni de zile), după care vom șterge informațiile dvs.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vompăstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

• scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să neîndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm înviitor);

• dacă avem o obligație legală de acontinua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrarea înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);

• dacă avem orice temei legal pentrua continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);

• nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;

• cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și

• orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.).

Securizarea informațiilor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

• partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate,acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;

• folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;

• verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;

• utilizarea standardului SecureSockets Layer (SSL) pentru a cripta [orice informații pe care ni le trimiteți prin intermediul oricăror formulare de pe site-ul nostru web)

• transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate;

Transmiterea de informații către noi prin e-mail

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune,datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

Transferul datelor dvs. în afaraSpațiului Economic European

Informațiile dvs. sunt stocate inSpațiul Economic European dar și în Statele unite ale Americii.

În afară de respectarea oricăror obligații legale față de care suntem supuși (de exemplu, conformarea cu o hotărâre judecătorească), nu intenționăm să vă transferăm informațiile în afara SEE sau unei organizații internaționale. În cazul puțin probabil în care suntem obligați să vă transferăm informațiile în afara SEE (sau unei organizații internaționale) pentru un astfel de scop, vom asigura garanții și protecții adecvate.

Drepturile dvs. asupra datelor personale

Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs.pe care le puteți exercita prin prin transmiterea unui e-mail către office@absconsulting.ro:

• să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;

• să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;

• să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;

• să primiti informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de atransfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);

• să obiectați asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată "Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri"); și

• să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.

În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul dea depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament.

În acest scop, în Romania,autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

Verificarea identității dvs. încazul în care solicitați acces la informațiile dvs.

În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.

Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Cum vă verificăm identitatea

În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în dosar, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații.

Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul la datele dvs.

Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.

Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri

Aveți următoarele drepturi în ceeace privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin trimiterea unui e-mail către adresa: office@absconsulting.ro.

• să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv "profilarea"(analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informațiilor dvs.);și

• să obiectați utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct.

Date personale sensibile

"Date personale sensibile" sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică,opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membrual unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Nu colectăm cu bună știință sau înmod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuiesă nu ne trimiteți informații personale delicate.

Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, veți ficonsiderat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2)litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergeriiacestora.

Modificăriale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

Confidențialitatea minorilor

Nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa office@absconsulting.ro.

GDPR

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cucaracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale ABSConsulting SRL, (denumita în continuare”ABS”), cu sediul in Str. Ghe. Manoiu nr2, Tarnaveni, Jud. Mures, în conformitate cu dispozițiile de securitate aprelucrărilor de date cu caracter personal indicate în Regulamentul nr.679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrareadatelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date(denumit în continuare “GDPR”).
Atât la momentul stabilirii mijloacelor de prelucrare, cât și în timpulprelucrării în sine, ABS pune în aplicare măsuri tehnice și organizatoriceadecvate pentru a garanta și a fi în măsură să demonstreze că prelucrarea seefectuează cu respectarea prevederilor legale aplicabile.
ABS ia toate măsurile necesare pentru a se asigura că, în mod implicit, suntprelucrate doar date cu caracter personal strict necesare pentru fiecare scopspecific al prelucrării.
Date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizicăidentificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizicăidentificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect,în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, unnumăr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unulsau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice,genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

1. DESCRIERE

Politica noastră de prelucrare a datelor cucaracter personal descrie modalitatea în care vom colecta și procesa datele cucaracter personal ale clienților, ale partenerilor de afaceri, potențialilorclienți, potențialilor angajați, potențialilor colaboratori și se aplicătuturor datelor cu caracter personal colectate pe site-ul nostru, www.absconsulting.ro,precum și tuturor datelor cu caracter personal pe care le colectăm prinintermediul e-mailului sau prin orice altă cale de comunicare prin intermediulcăreia se vor procesa aceste date.
De asemenea, putem colecta informații cu privire la preferințele dumneavoastrăprin utilizarea site-ului sus-menționat, atunci când solicitați informații dela noi sau ne angajăm serviciile ca rezultat al relației pe care o aveți cunoi.

2. PRINCIPII GDPR

Ori de câte ori vom prelucra date cucaracter personal vom ține cont de următoarele principii:

 LEGALITATE, ECHITATE ȘITRANSPARENȚĂ – datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate ”în modlegal, echitabil și transparent”;

 LIMITĂRI LEGATE DE SCOP –datele dvs. vor fi colectate în scopuri bine determinate, explicite șilegitime, iar prelucrările ulterioare ale datelor respective nu se vor abate dela aceste scopuri;

 REDUCEREA LA MINIMUM ADATELOR – orice colectare de date personale va fi foarte bine analizată înaintesolicitarea efectivă a datelor pe care urmează să le prelucrăm, care vor firelevante și strict limitate la ceea ce este absolut necesar pentru scopurileîn care sunt prelucrate;

 EXACTITATEA INFORMAȚIILOR– operatorii trebuie să ia toate măsurile pentru a asigura validitatea datelor,iar cele dovedite inexacte trebuie actualizate fără întârziere sau șterse

 LIMITAREA STOCĂRII –datele trebuie păstrate exclusiv pentru perioada pentru care sunt necesareprelucrării asumate. Perioadele mai lungi de stocare reprezintă excepțiiasociate cu activități publice de arhivare, cercetare sau statistică, care sepot desfășura în anumite condiții;

 INTEGRITATE ȘICONFIDENȚIALITATE – prelucrarea datelor personale trebuie făcută în condiții desiguranța, care să includă ”protecția împotriva prelucrării neautorizate sauilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale,prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare”.

3. DREPTURI

ABS asigură respectarea drepturilorconferite persoanelor vizate în temeiul GDPR, printre care:

 DREPTUL DE ACCES – văpermite obținerea detaliilor relevante prelucrării datelor cu caracterpersonal;

 DREPTUL LA RECTIFICARE –vă permite rectificarea datelor dvs. personale, dacă acestea au fost incorectprelucrate;

 DREPTUL DE A FI UITAT -vă permite ștergerea datelor dvs. cu caracter personal în anumite cazuri (deexemplu, dacă datele nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru careau fost colectate);

 DREPTUL LARESTRICȚIONAREA DATELOR PRELUCRATE - vă permite obținerea restricționăriiprocesării datelor dvs. personale în anumite cazuri (de exemplu, atunci cândcontestați exactitatea datelor dvs. personale, pentru o perioadă care să nepermită să verificăm o astfel de exactitate);

 DREPTUL DE A OBIECTA – văpermite să vă opuneți prelucrării în continuare a datelor dvs. personale încondițiile și limitele stabilite de lege;

 DREPTUL LA PORTABILITATEADATELOR - vă permite să primiți datele personale referitoare la dvs. pe care nile-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în format electronic sausă transmiteți aceste date altui operator de date.

4. PRELUCRARE

4.1 SCOPURILE ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎNBAZA CONSIMȚĂMÂNTULUI OBȚINUT

ABS va prelucra datele dvs. în mod legal,echitabil și transparent; scopurile în care urmează să folosim aceste datefiind bine determinate, mai exact în vederea pregătirii si oferirii serviciilorpe care le solicitați de la noi.
Printre altele, datele dvs. vor fi prelucrate în vederea comunicării prine-mail, corespondență, telefonic, video sau prin orice alt mijloc de comunicareprin care se vor transmite răspunsurile la solicitările dvs. din cadrulcolaborării sau potențialei colaborări cu BEAUTYPEDIA. În acest caz prelucrareadatelor cu caracter personal va avea la bază interesul legitim în vedereaoferirii serviciilor noastre în funcție de aria de practică sau relațiacontractuală.
Categoriile de date prelucrate în acest context sunt, în general, numele,prenumele, adresa de e-mail, telefonul, faxul, adresa, datele de identificare,precum și alte date cu caracter personal furnizate către ABS, de obicei dedvs., în vederea îndeplinirii scopurilor sus-menționate.
BEAUTYPEDIA vă solicită furnizarea tuturor categoriilor de date cu caracterpersonal, exclusiv în scopurile sus- menționate, în vederea desfășurăriiactivității noastre curente și în vederea prestării serviciilor noastre.

4.2 DEZVĂLUIREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Ca regulă datele dvs. personale nu vor fidezvăluite unor terțe părți.

4.3 DURATA STOCĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele dvs. personale vor fi vor fipăstrate atât timp cât este necesar pentru atingerea scopului prelucrăriiacestora.

5. DIVERSE

Această politică de confidențialitate esteîn vigoare la data de 10 mai 2018.
Această politică de confidențialitate poate fi actualizată din când în când. Înziua în care va fi efectuată actualizarea, pe site-ul absconsulting.ro vaapărea o fereastră de pop-up care va conține link-ul ce va trimite cătremodificările politicii de prelucrare a datelor BEAUTYPEDIA.
De asemenea, vă informăm ca aveți dreptul de a înainta o plângere cătreAutoritate Națională de Supraveghere a Protecției Datelor din România, în cazulîn care considerați că prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal încalcălegile aplicabile.