Cariere

De ce sa ne alegi?

Dorinţa de realizare a fiecăruia dintre noi într-un mediu potrivit are un rol important în viaţa fiecăruia. Provocările de zi cu zi şi dorinţa de autoperfecţionare sunt premisele dezvoltării profesionale. Chiar dacă eşti proaspăt absolvent de facultate aflat la începutul carierei cu dorinţa de a acumula cunoştinţe, sau un profesionist în căutarea provocării, noi îţi oferim şansa de a dobândi noi abilităţi şi cunoştinţe. Compania noastră fiind în expansiune este într-o căutare continuă de personal competent. Noi îţi oferim şansa de a face carieră, trebuie doar să îţi descoperi abilităţile şi domeniul în care îţi doreşti cu adevărat să te dezvolţi şi să ai parte de realizări. Noi credem în evoluţia ta profesională, de aceea te susţinem şi îţi oferim şansa de a ne arăta abilităţile şi entuziasmul, plăcerea de a descoperi ceva nou în fiecare zi. Punem preţ pe angajaţii care dovedesc seriozitate şi implicare în ceea ce fac şi care vor să înveţe în permanenţă lucruri noi.


Posturi vacante

Consultant de specialitate

Reprezentant vânzări

Asistent manager



Procedura de recrutare

Ai aplicat?

   Te asigurăm că CV-ul tău va fi analizat. Pentru a fi sigur că aplicaţia ta a ajuns la noi, vei primi un e-mail de confirmare, astfel CV-ul tău rămâne salvat în baza noastră de date.

   CV-urile valoroase şi corespunzătoare cerinţelor posturilor libere vor fi analizate şi în 10 zile vei fi contactat pentru a stabili o primă întâlnire (interviu). Această primă întâlnire (intreviu) constă într-o discuţie al cărui scop este să te cunoaştem. Este necesar să-ţi susţii CV-ul şi capacităţile tale profesionale. Dacă considerămcă este necesar şi mai avem nevoie de informaţii despre tine, vom stabili încă o întâlnire ulterioară pentru a ne convinge dacă eşti sau nu candidatul potrivit postului pe care ai aplicat.

    Urmează pasul decisiv, iar dacă te-ai descurcat şi ne-ai impresionat prin aptitudiniletale şi prin profesionalism, te vom contacta pentru toate detaliile legate depost (sistem de motivare, condiţiile de muncă).
Succes!




Consultant de specialitate

Dacă:
- eşti absolvent al unei facultăţi cu profil economic saustudii europene
- îţi plac calculele economice şi ai gândire analitică
- ai cunoştinţe şi experienţă în realizarea de planuri de afaceri
- esti o persoana orientată spre rezultate, cu excelente abilităţi decomunicare
- ai o atitudine pozitivă şi proactivă
Te aşteptăm în echipa ABS Consulting!

Ce căutam ?
Persoane cu abilităţi înrealizarea planurilor de afaceri, întocmire documentaţie tehnică, cu abilităţi de comunicare, cunoştinţe în realizarea de calcule financiare, capabile să se încadreze în termene limită şi să reziste la munca în condiţii de stres.

Cerinţe:
- Ce asteptări avem faţă de tine, viitorul nostru coleg?
- Studii economice sau europene
- Cunoştinţe minime de contabilitate
- Cunoştinţe în utilizarea programului MS Office (în special Word şi Excel)
- Cunoaşterea limbii engleze
- Abilităţi în redactarea de documente
- Reprezintă avantaj interesul şi afinitatea către domeniul finanţărilor nerambursabile.
Daca consideri cadescrierea postului ti se potriveste si vrei sa te alaturi echipei noastre,trimite CV-ul tau la adresa de e-mail office@absconsulting.ro.
Succes!

Reprezentant vânzări

Dacă:
 - ştii să-ţi vinzi ideea, produsul sau serviciul tău maibine ca oricine
- te consideri un bun vânzator şi esti capabil sa negociezi contracte decolaborare avantajoase
- esti o persoana orientată spre rezultate, cu excelente abilităţi de comunicare
- ai o atitudine pozitivă şi proactivă
-te interesează o activitate part-time/ în sistem de colaborare
Te aşteptăm în echipa ABS Consulting!
 
Ce căutam ?
Persoane cu abilitati si experienţă în vânzari, cu abilităţi de comunicare, capabile să gestionezeportofoliul de clienti şi să reţină informaţii complexe.

Cerinţe:
- Ce asteptări avem faţăde tine, viitorul nostru coleg ?
- Experienţă în vânzare directă de cel puţin 1 an, cu rezultate măsurabile
- Permis de conducere categ.B
- Cunoştinţe în utilizarea programului MS Office
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional
- Reprezintă avantaj interesul şi afinitatea către domeniul finanţărilor nerambursabile.
Daca consideri cadescrierea postului ti se potriveste si vrei sa te alaturi echipei noastre,trimite CV-ul tau la adresa de e-mail office@absconsulting.ro.
Succes!

Asistent manager

Dacă:
- ai abilităţi de comunicare verbale excelente
- ai capacitate de a derula mai multe proiecte simultan
- eşti organizată şi ştii să iţi gestionezi timpul de muncă
- ai capacitate de sinteză
- esti o persoana orientată spre rezultate
- ai o atitudine pozitivă şi proactivă
Te aşteptăm în echipa ABS Consulting!

Ce căutam ?
Persoane cu abilitati de comunicare excelente, organizate, capabile să gestionezeportofoliul de clienti şi să reţină informaţii complexe.

Cerinţe:
- Ce asteptări avem faţăde tine, viitorul nostru coleg ?
- Cunoştinţe în utilizarea programului MS Office
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional
- Capacitate de sinteză
- Capacitate de a reţine şi utiliza informaţii complexe
- Persoană organizată
- Reprezintă avantaj interesul şi afinitatea către domeniul finanţărilornerambursabile.
Daca consideri cadescrierea postului ti se potriveste si vrei sa te alaturi echipei noastre,trimite CV-ul tau la adresa de e-mail office@absconsulting.ro.
Succes!